REKLAMACJA/ZWROTY

Zwrot

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.

ZWROTOWI NIE PODLEGA:

- Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

WARUNKI ZWROTU:

- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:

Fant Kuten

ul. Orzechowa 6/2

76-251 Kobylnica

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust.  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną

przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję  od umowy zawartej w serwisie allegro/sklepie internetowym odsyłam następujące rzeczy:

..................................................................................... (tu proszę podać symbole rzeczy np P726, czy P18 itp.) zawartej dnia ................................ (data zakupu).

Proszę o zwrot kwoty ............................................... zł na konto nr ...........................................................................................................................................

Zwracam, towar ze względu na ..................................................................................................................................................................................................

Moje dane osobowe: .................................................................................................................................................................................................................

Nazwa sklepu internetowego: Pakuten

Państwa numer zamówienia .......................................................................................

Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej listem poleconym ekonomicznym. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

Rekalamcja

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.