REKLAMACJA/ZWROTY

Zwrot

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Paczkomaty 24/7 nie obejmują darmowego zwrotu. W tym przypadku, także kupujący pokrywa wszelkie koszta związane ze zwrotem.

ZWROTOWI NIE PODLEGA:

- Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

WARUNKI ZWROTU:

- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.

Przesyłki zwrotne, które chcą Państwo wysłać  do paczkomatu należy adresować wyłącznie na  paczkomat o numerze: SLU06A, prosimy również o dodanie na etykiecie: e-mailu kontaktowego: sklep@pakuten.pl oraz nr tel 59 727 80 37 Patrycja Kuten. Paczki zwrotne muszą być nadawane jedynie przez stronę InPost lub w maszynie paczkomatu. Paczki nadane przez inne pośrednie firmy mogą do nas nie dotrzeć i wrócą jako nieodebrane. Czas realizacji zwrotu wydłużony jest o 3 dni z powodu transportu między paczkomatem a magazynem.

Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Przy wyborze płatności Przelewy24 zwrot pieniędzy następuje tą samą formą. W zależności od typu płatności może trwać do 4 dni, a w przypadku wyboru płatności kartą płatniczą do 30 dni. Uzależnione jest to od operatora karty płatniczej. W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy wpisać na formularzu zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:

Fant Kuten

ul. Orzechowa 6/2

76-251 Kobylnica

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust.  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną

przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję  od umowy zawartej w serwisie allegro/sklepie internetowym odsyłam następujące rzeczy:

..................................................................................... (tu proszę podać symbole rzeczy np P726, czy P18 itp.) zawartej dnia ................................ (data zakupu).

Proszę o zwrot kwoty ............................................... zł na konto nr ...........................................................................................................................................

Zwracam, towar ze względu na ..................................................................................................................................................................................................

Moje dane osobowe: .................................................................................................................................................................................................................

Nazwa sklepu internetowego: Pakuten

Państwa numer zamówienia .......................................................................................

Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

Rekalamcja

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.