Zwrot produktów

Ważne: W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.


ZWROT

  • Czas na zwrot

    Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. Prawo do zwrotu ma jedynie przedsiębiorca, który zawarł umowę nie mającą charakteru zawodowego.

  • Koszt

    Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 13,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

  • Warunki zwrotu

    Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Poinformowano mnie o formie zwrotu Inpost Paczkomaty Szybki zwrot, którego koszt wynosi 13,99 zł

  • Zwrotowi nie podlega

    Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższa wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta. A także rozkompletowane części zestawu (kupując zestaw lub komplet produktów należy dokonać zwrotu całego kompletu), bielizna (rajstopy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki, piżamy, body, komplety bielizny, szlafroki, koszulki nocne, kombinezony nocne) oraz pościel, buty bez oryginalnego pudełka/kartonu oraz metek.

  • Metody odesłania paczki zwrotnej:

    1. Paczkomat
    Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 13,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

    2. Poczta Polska - Paczka pocztowa
    Towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki.

    3. Własna dostawa kurierem
    Klient może odesłać paczkę wybranym kurierem na własny koszt. Paczki wysłane za pobraniem nie są odbierane.

  • Jak przygotować zwrot

    Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.

    Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek.

    Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz zwrotu. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.

    Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

  • Zwrot pieniędzy

    Czas na zwrot należności od momentu otrzymania przez nas przesyłki to 14 dni. Przy wyborze płatności Przelewy24 zwrot pieniędzy następuje tą samą formą. W zależności od typu płatności może trwać do 4 dni, a w przypadku wyboru płatności kartą płatniczą do 30 dni. Uzależnione jest to od operatora karty płatniczej.

    W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy podać w procesie zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

    W przypadku braku podania na formularzu numeru zwrotu, zwrot środków może ulec znacznemu wydłużeniu, ponieważ wszystkie zwroty rejestrowane są w systemie. Brak numeru utrudnia ich szybką realizację.